Usługi wsparcia

Asysta techniczna dla zakupionego oprogramowania astraia wraz z zapewnieniem dostępu do aktualizacji

wsparcie techniczne

Oferujemy Państwu bieżącą pomoc techniczną oraz serwis oprogramowania dla wszystkich klientów astraii. Przeanalizujemy Państwa indywidualne potrzeby i specyfikę prowadzonej działalności, po czym zaproponujemy Państwu ofertę wsparcia, która zapewni sprawne i bezpieczne funkcjonowanie firmy.

aktualizacje

Po zakupie oprogramowania klient otrzymuje dostęp do aktualizacji oprogramowania w ramach umowy asysty technicznej SMA. SMA to gwarancja pracy na zawsze aktualnym oprogramowaniu podążającym za najnowszymi osiągnięciami naukowymi w dziedzinie diagnostyki prenatalnej.

Zakres asysty technicznej

W ramach asysty technicznej klient otrzymuje dostęp do aktualizacji systemu astraia, które ukazują się średnio 3-4 razy do roku.

Asysta techniczna SMA obejmuje również nadzór nad zainstalowanym oprogramowaniem i poprawnym jego działaniem, wsparcie podczas archiwizacji danych, instalację nowo zakupionego oprogramowania, wsparcie telefoniczne i mailowe w godzinach pracy biura (poniedziałek-piatek 9:00-16:00). Oferujemy również dojazd do Klienta (2 zł/km netto).

Korzyści dla Klienta

Każdy Klient korzystający z usługi stałego wsparcia technicznego otrzymuje gwarancję bezpiecznej i ciągłej pracy gabinetu lekarskiego, na zawsze aktualnej wersji systemu astraia oraz możliwość bieżącego kontaktu z wykwalifikowaną kadrą.

Mają Państwo dodatkowe pytania?

Zachęcamy do kontaktu z naszym działem handlowym
pod numerem telefonu 519 559 580

Doradztwo techniczne

Oferujemy również wsparcie w ramach projektowania, modyfikacji konfiguracji i realizacji technicznego zaplecza informatycznego (okablowanie, infrastruktura sieciowa, serwery).